2007年11月3日 星期六

十一月三日週六自家煮

十一月三日(星期六)


今日無去街,全日都係自己煮和看影碟、電視。老公係一個唔鐘意去街的人,所以若果無約人或無節目,他都愛留在家看影碟、電視。我比老公外向和心野,其實我今日除去了買餸之外,在黃昏時,自己去商塲行了一轉才回家煮飯!不過我都好鐘意家庭生活,留在家煮嘢食已成為我的興趣,現在閒時愛鑽研食譜。


午餐有西蘭花配魚滑



蒜蓉青口




木瓜雪耳南北杏糖水



晚餐有魚肉蒸釀茄子



鹵水牛展



磨菇炒瘦肉



 


 


1 則留言:

  1. 星期六放假,你都煮朝早同夜晚o果餐,確實係好老婆呀!
     
    星期六、日,我大多數都唔會煮o野食,因為係休息日o麻!
    [版主回覆11/07/2007 21:24:00]I can only cook on Weekends because on weekdays I have to go to my mother-in-law's home to eat.

    回覆刪除