2008年4月12日 星期六

元氣壽司

四月十一日(星期五)


好唔容易又捱到星期五,真係好開心,七時半放工後,我地去元氣食壽司,全因方便之故,食完便立刻回家洗澡,然後看「古靈偵探」。


縱使我不喜歡現在的工作,但我會做下去,因為工作那裏都一樣,現在做熟了,雖然較悶些,但巳做上手和有很好的工積金。我都巳接受了這工作,只有好好做下去。唯有在放假時,好好享受一下吧!









2 則留言:

  1. Happy Girl:   ~ 嘩!! 啲壽司好豐富呀!! 好yummy!   ~ 如果你成日話覺你返工,係好辛苦, 你就會日日覺得好辛苦!! 你賞試喜歡你份工作, 你返工就唔會成日覺辛苦!!  

    回覆刪除
  2. 工作只為了糊口, 係可以認受的程度下, 大家都拼命幹, 一起加油吧 !! 我只想及早退休. 計劃已在進行中...................

    回覆刪除