2009年6月6日 星期六

深圳奇遇記

6-6-2009(Saturday)


有九年無上深圳玩,因那裏治安不太好。但現在深圳有地鐵,在地鐵附近地方玩安全好多。


今日一早上深圳玩,在羅湖兌換人民弊,匯率好貴呀,成HK$117兌$100人仔。



原來大陸都有e-channel,老公試下,卻不成功,原來回鄉証要登記才可用,我地可即場登記,但要排隊和填表,所以最後無用e-channel。下次在中旅社登記吧!



好快過了關,行去搭深圳地鐵,真係好方便。首站少年宮,車資每人$4。深圳地鐵好似港鐵。



單程票是token來的,可入一元人仔硬弊和五元或十元人仔紙弊入售票機。地鐵好新,大堂綠色的柱好靚,車廂比香港的窄,車內有電視。



少年宮站係在4號線的終站,要在1號線的會展中心站轉車。一出少年宮站,'D'出口行五分鐘便可到達深圳書城中心。



深圳書城中心內有食店,如KFC,Pizza Hut,味千拉麵等。時間巳是十二點,我地首先在一家西餐廳La Vie吃自助午餐,只用人仔$58,不用加一。但紙巾要兩元一包,濕紙巾也是一元一包。



自助午餐沒有太多品種,只有炒飯、炒麵、咖喱雞、豬扒、牛扒、串燒、薯條、焗蠔等。



有橙汁任飲,有甜品、沙律、生果、壽司等。價錢平也不可要求太高。食飽就算。



食飽後,去行書城,書城都好大和有好多書,但燈光頗暗。書城有其他書店,有間賣繁體書,價錢很貴。


有間小小書店係二十四小時的,但我好懷疑有無人半夜去看書。


看了個幾鐘書和行了其他書店和文具店,便離開。書係平,但簡體字,好唔慣,無買到書。



下一站係科學館站,行了深圳購書中心和茂業百貨,無乜特別。



再下一站係老街站。行了地下商店街和太陽百貨。太陽百貨好大,貨色不錯,好好行,裏面有間百佳。地下商店街好似旺角。老街站即是東門,聽聞好雜,但又唔覺。人係好多,小心D就得。



 


最後一站係羅湖商業城。行了一會,六點在「健富美桑拿中心」做足底按摩,每人人仔$35一個鐘加小費$15。我的按摩師傅手細麻麻,無セ力;老公的摩師傅卻太大力,事後老公小腿痛。最好係有免費飲品,如可樂、凍檸茶提供。這間店都有幾多人幫襯,有日本人呢。



七點左右,我地計劃回香港吃晚飯。就在過關一刻,老公發現銀包不見了,錢、信用卡、身份證和回鄉証也沒有了。我地好驚,老公想了半天都想不到何銀包不見了。因老公整天無接觸到銀包,銀包是放在前面的揹袋內,而人仔就放在褲袋內。莫非深圳的扒手咁勁!


最慘係我身上只得HKD$60。我地要去中旅社辦証才能回港,但中旅社在18:30巳關門。我地可以去公安報失,再去公安入境處辦証,但公安入境處不在羅湖,在大劇院站再搭的士才到。


由於我地無セ錢在身,我決定先回港拿錢再回羅湖。我出了中國境,要坐火車去上水,再搭火車去羅湖入境。老公也將信用卡取消了,証實無人盜用。


八時半我拿了錢,兌了人仔,個匯率係$115,比上午的好;立刻回到羅湖會合老公。


老公說冷靜下來,想到有可能在La Vie餐廳掉了。


我地決定回La Vie餐廳找下,找不到再去公安報失。老公說怕餐廳巳關門,我說找到是奇蹟。


九點半,到達La Vie餐廳,他們巳差不多關門,幸好仍有員工在內。我地告訴她們,我地可能在餐廳掉了錢包,回不到香港,餐廳經理立刻說他們有個waiter今天拾到了一個錢包,給我們看,正是我們的。她們也好驚奇我地識回去找。


餐廳經理說當時在餐廳有廣播,只是我們巳離門,根本聽不到。餐廳經理說希望我地給那waiter一個獎金,鼓勵員工不要貪心,老公給了$200小費!其實若餐廳經理不要求,老公都會給這小費。我地好開心,失而復得,也好開心那waiter路不拾遺!深圳人民的素質真的提升好多!


若找不到,我地要在深圳住三晚,到星期二才能辦到証,因週一才辦公,最快要週二才能拿到証回港。


感謝主的保守!我地可立刻離開深圳回港!


十一時十五分到達旺角,在香港仔魚蛋粉店吃晚飯。我吃了豬軟骨撈公仔麵,老公吃了魚蛋粉。



今日本來好平凡,現在卻變得好難忘!好開心回到家!感謝主!


5 則留言:

  1. 總算是有驚無險!
    [版主回覆06/08/2009 17:54:00]好感恩!

    回覆刪除
  2. 嘩!你真係好彩,揾番機會應該O.
    又會咁大意,深圳扒手好勁,我試過一次,比扒咗個相機,廣州就老婆被搶頸鍊,朋友被扒多到不得了,唉!北上都怕怕.
    哈!9年無深圳過關排E道,人排你又排真攪笶.
    [版主回覆06/08/2009 17:53:00]老公唔係第一次掉錢包,都係在餐廳掉的,但都找回!很感恩!深圳治安差,我地只敢在地鐵沿綫商場玩!

    回覆刪除
  3. 嘩~ 劇情峰迴路轉呀
    初睇你老公唔見o左銀包......真係替你地擔心...... 好彩你老公夠冷靜.......諗到可能係餐廳唔見..........又好好彩....個侍應唔貪心........
    真係要感謝主....你地真係好好彩.
    9年冇上,,,,其實真係要好小心至得o架. 銀包唔可以放係背囊, 背囊要揹係前面.
    我都試過係廣州比手拉開晒個背囊, 其他人見到. 都唔會出聲提我o架......好彩個次都係冇損失.
    [版主回覆06/09/2009 11:52:00]老公不是放銀包在背囊,係放在前面的揹袋。老公平時好小心,有時又好大意,真係嚇死人!深圳係有好人嘅!不過我地會小心,還要影印身份証,回鄉証等作後備!

    回覆刪除
  4. Happy Girl:   ~我一邊讀你依篇blog, 真係覺依個旅程, 好驚險!!!   ~好彩, 你先生係混亂中, 頭腦清醒, 估計在餐廳不見了銀包!!!而且, 餐廳啲人又唔貪心!! 失而覆得, 心情立刻鬆晒!!!
    [版主回覆06/09/2009 11:46:00]真係好感恩!真係小小奇蹟!

    回覆刪除
  5. 噢! 有驚無險~
    出入大陸, 真係要小心~
    [版主回覆06/09/2009 11:45:00]真係好驚,幸好無事,真係好感恩!

    回覆刪除