2009年11月24日 星期二

生炒糯米飯

24-11-209(Tuesday)


放假一星期,真舒服。有時間在家弄美食。


今晚整了生炒糯米飯,第一次整,都唔錯,好食,老公話若糯米飯更乾身就更好。但若少水,又好難炒得熟呢,最怕有生米骨!


糯米要用水浸五小時,再用熱水浸三小時。先將所有材料炒熟,盛起。糯米隔去水,落少油炒,加熱水炒,水乾了,再加熱水炒,如是者,炒至糯米飯熟。再落所有汁料和餸料,再炒幾炒直至飯熟透。灑上蛋絲和蔥花。



炒好了,汁料有豉油一茶匙,老抽兩茶匙,糖1.5茶匙和清水1/4杯



老黃瓜赤小豆扁豆煲豬,可去濕,有益腸胃。



又有蒜蓉上湯炒豆苗



飯後更有砵仔糕食,今晚又好飽足!


3 則留言:

  1. 個糯米飯整得好好呀! 我都好鐘意食,不過嫌太多野要切細粒,太多功夫
    [版主回覆11/25/2009 09:48:00]真係好多功夫,放假得閒就整吓!好好味的!

    回覆刪除
  2. 你真係好心機,你炒咗幾耐?
    我通常只會煲,然後再炒!!
    [版主回覆11/27/2009 23:01:00]20 minutes

    回覆刪除
  3. yummy!
    [版主回覆12/12/2009 00:20:00]thanks.

    回覆刪除