2012年9月14日 星期五

親戚到訪

10-Sep-2012 (Monday) to 14-Sep-2012 (Friday)


我的舅母和兩個表弟由加拿大Edmonton來港玩四個星期!星期一晚放工後去接機!我七時到機場,他們巳在arrival hall等我!然後我們搭的士去太子的酒店!

我和他們去始創中心的西餐廳吃!

他們去年巳來港玩四星期和去北京!今次他們會join團去華東、澳門、台北和佛山玩!我星期二請了一天假陪他們報團!

香港的旅行社好多團選擇,好有效率!星期二報團,星期六巳出發去華東!他們實際留港只有兩星期!

兩個表弟是加拿大出生,他們說加拿大Edmonton的生活好悶,所以好想去旅行!估不到他們去年才來港,今年又再來呢!

他們一定好鍾意亞州!他們不愛熱的天氣但他們喜歡shopping !




星期五我們全家一行十人替他們洗塵!我們去灣仔東海龍皇酒家吃晚飯!價錢貴份量小唔抵吃!


1 則留言:

  1. Happy girl,
    -我都記得舊年,你有特登請假倍Edmonton親威係香港周圍去!他們今年又返hk,都幾熱愛香港和亞洲地區. 有冇諗住回流呀?
    -你好識招呼人,又接機,又一齊食飯. So nice!
    [版主回覆09/16/2012 20:21:21]佢地唔識中文,所以唔會定居香港!其實佢地唔鍾意HK熱和地方細,只愛HK的shops and food !

    回覆刪除