2013年3月2日 星期六

開心週末








 

2-Mar-2013(Sat)

今日超忙!早上七點幾起床帶女面試!面試時間八時四十五分!間學校在九龍塘,好靚!我們搭的士去!今次競爭好大,我們當學習!
面試是group interview,像playgroup!面試好順利,九時半走人!



面試後參加學校的攤位遊戲




然後我去北角看中醫覆診!

之後三時去灣仔Spring參加 playgroup試堂!Spring是一所新開的playgroup ! Apple daily News 有介紹呢!看到Blog友吳太介紹後,我們也試下!

今次是我們第一次參加 playgroup試堂!

Spring好大好新好靚好乾淨!原來息影女星栢安妮也有份搞的!她是職業治療師,難怪Spring都搞得好專業好高質數呢!學費都算貴,平均$400-$500一堂!




廁所




B女玩得好開心

 



打秋千
 





上堂的情形!B女上kindyRoo班,共四十五分鐘!內容有唱歌、跳舞、遊戲,主要訓練腦和大肌肉協調!教平衡,有單腳企,但B女未做到!有彩虹傘玩,幾得意!全用英語!老師又後生又靚女,英文非常好!

今日共有三個學生!上堂大人多過學生!



還包玩以下的設施



上完playgroup去了大有商場吃下午茶,
有台式肉躁飯和担仔麵,
飲品有珍珠奶茶和青蘋果珍珠!
也餵了B女飲奶!




媽媽今日唐曆生日!晚上吃飯慶祝!



B女彈琴,似模似樣



晚飯好豐富






媽媽生日快樂




4 則留言:

  1. Happy girl
    -我覺咁細個小朋友去面試, 個個都差唔多, 所以我覺面試靠彩數多. 不過, 而家啲幼兒園, 好多設施呀!
    -上完playgroup 試堂, 有冇想報名呀? 香港而家啲playgroup 好大規模呀!
    -似乎B 女都幾鐘意彈琴, 她大個d, 有冇打算比B 女學下?
    -祝你媽咪生日快樂, 健健康康.
    [版主回覆03/03/2013 18:38:34]好的幼兒園多收一月至三月出生的大B!B女八月出生是細B!所以難入最好的幼兒園!
    [版主回覆03/03/2013 18:34:39]冇報名Spring! 我地報了其他的!Spring playgroup 好大規模!有9000sq feet!將來定比B 女學彈琴!
    代媽咪多謝妳!

    回覆刪除
  2. 而家讀書競爭好大
    [版主回覆03/03/2013 18:35:28]競爭好大!
    真係好誇張!

    回覆刪除
  3. 環境真係好好呀!代我祝伯友生日快樂,身體健康!
    [版主回覆03/06/2013 22:44:04]Thanks for your blessing to my Mom!

    回覆刪除
  4. 美樂人生 Wwai Wai's Piano2013年3月7日 晚上9:49

    B 女學琴好叻啊!加油!
    [版主回覆03/08/2013 23:35:55]She just playing the piano not learning.

    回覆刪除