2013年7月14日 星期日

又再遊坪洲

13-7-2013 (Sat)
上次去坪洲無帶老公女兒!今日與教友去坪洲,帶埋老公女兒!

女兒第一次搭船和去離島玩!

她無驚!有時佢話自己搭船,有時又話搭飛機,好搞笑!

 




話咁快半小時到

去到吃下午茶!今日休魚期,無蝦多士食!吃了其他東西!都好好味!



之後四圍行下


有個超細沙灘


好熱!頭髮濕晒的女兒!


坪洲公屋


日落


過橋去大利島


搭六時五十分船回港!
晚上去奧海城UCC coffee shop搵食!可惜等了一小時才有位!有位剛好九時!剛好趕得切吃salad bar !感恩!


2 則留言:

  1. Happy Girl:
    ~嘩,而家你女女, 識講好多嘢!!搭船和搭飛機, 都識講!!
    ~周圍行下, 真舒服.
    ~九點先食到飯, 真係等得耐. 好彩,你想食嘅野,都有供應咋!!
    [版主回覆07/17/2013 22:14:22]好險! salad bar ends at 9:00pm and I got the table at 9:00. Luckily the waiter allowed me to get the salad bar.

    回覆刪除
  2. 坪州40多年前去過一次,當時學師,有個師兄住坪州,在那住過一晚.
    真佩服你們後生仔女,等成個鐘食餐飯,比我返歸煮好過,看新聞一蘭又係好勁,排隊個多小時食碗拉麵,真佩服啲食市.
    BB女開心,咁多節目,咁多嘢食.
    [版主回覆07/20/2013 21:54:41]個日真係有耐性等!平時我好怕等位的!都好少等位!

    回覆刪除