2013年9月23日 星期一

今年第四次Disneyland HK

今年第四次入Disneyland HK
有年咭便去多幾次
十一時到達
 
因將打風
今日好熱好焗
我地多數留在室內
 
參加畫室活動
 




 
又玩迷離莊園

 
好多halloween佈置


 
小小世界玩了兩次


 
女兒愛史迪仔


 
玩巴斯光年



 
玩到六時便走因女兒睡著了


 
 午餐($250)
 
下午茶 ($100)
 


14 則留言:

  1. 我都係呢日入場呀!不過三點半先到! ^^
    呢日真係好熱好焗呢! @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 排隊玩巴斯光年時見到你們排隊尾呀!玩到幾點走?

      刪除
    2. 原來你見到我呀? ^^!!
      我地睇完煙花就走喇! ^^

      刪除
    3. 係呀!見到你地一家三口!

      刪除
  2. Happy girl:
    ~小朋友就最喜歡啲卡通人物, 你有disneyland 年卡, 真係得閒帶B女去玩下!! 小朋友接觸多啲新事物都係好!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 去disneyland幾好!好方便!食下玩下買下好容易消磨一天!

      刪除
  3. 我上次7折買o左4張門票, 12月13號前一定要去啦. 有小朋友, 又住得近, 買年票都抵呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有七折幾好呀!年票好抵!去兩次巳番本!同小朋友去更好!

      刪除
  4. 哈哈!又見返你喇! 得閒來我新 blog看 看!

    回覆刪除
  5. 我o既新網誌開張嘞!有時間過o黎睇o下啦!

    新網誌: littlebunny.me

    回覆刪除