2014年1月23日 星期四

家長講座

18-01-2014(Sat)
 
今日十時參加幼兒園的家長講座
題目是教養孩童之情緒管理
幾有用
我知道小朋友不可縱壞
但知易行難
做父母要有平衡
不能太嚴不能太鬆
感恩女兒都算乖
但我驚我地寵壞她
有D頭痛呢
 
 
 
中午去吃點心
 
 
 
上星期日晚巳吃了一次

 
 
 
今日中午又去吃
味道唔錯
 
 
晚上去奶奶家附近的遊樂場玩
女兒好愛玩滑梯
又係玩到唔願走
 
然後去奶奶家吃晚飯
 
同場加影女兒和Rilakuma


 
時間過得好快
咁又一天!
 

 

2 則留言:

  1. Happy girl:
    ~教好一個細路,要有好嘅品德, 都唔容易㗎!! 有時自己又要好忍心, 先教得好!! 但我覺B女個本性都唔壞. 簡單一隻Rilakuma都已經好開心!!
    ~你哋食啲野食, 好特別!!個圓形馬拉糕,好似好好味!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個圓形馬拉糕好好味!是傳統的味道!
      教女唔易!我地好心軟!幸好她算聽教!

      刪除