2014年2月8日 星期六

K1面試+playgroup+縫熊誌

 

 
 9-2-2014(Sat)
 
今日一早帶女兒K1面試
是我母校的K1
雖然是我母校
但沒有任何分加的
女女面試無哭巳好叻叻
冇乜期望
 平常心
 
面試完吃午飯
再去中央圖書館看書
 再去維園玩千秋滑梯
然後3-4pm上playgroup
 
 
 
 
 
上開心唱遊普通話playgroup
得三個小朋友上
但女女表現好好
第一次學普通話發音好正
好投入上堂
抵讚
 
 
晚上去「中南」
學整熊仔
好好玩
邱老師由台灣專誠來教的
 
起點巳是半製成品
我用了三個半小時才弄好
我不懂針子
好笨手笨腳
手工差
但完成了又幾靚
 
上一堂要$100
條件是先在「中南」買$250東西
 
我還買了另一套半製成品($268包已剪的布、工具如針、棉花、粗缐等)在家實習多一次
 


 

2 則留言:

  1. Happy Girl:
    ~你女兒去母校interview, 應該會加分!! 而且, 我覺B女係農曆新年見多咗人, 大膽咗, 學校面試最喜歡小朋友夠大膽!!
    ~我覺你好享受和B女生活, 你周末就spend 好多時間同B女去街街, 去公園!!
    ~隻公仔不錯!! 製成品好似模似樣!! 唔似笨手笨腳

    回覆刪除
  2. during interview she cannot show that she is 大膽咗 ! I prepare for the worst and think that my daughter cannot get into my school. There are too many applicants and vacancies are not too many. Yes, all the weekends are spending with my baby girl ! Yet I still feel not enough time to accompany her !!

    回覆刪除