2015年3月29日 星期日

生日會@元朗

 
29-03-2015(Sun)
 
 中午入元朗參加孖女生日會
女兒玩得好開心
她踩單車和玩波巳好開心
 
元朗是充滿我兒時回憶的地方
 今日見番很多兒時玩伴
個個巳成家立室兼有小孩
令人感觸良多
 
城市長大的我
能偶爾接觸鄉村
確是好特別新鮮的体驗
是以童年時特別愛入元朗
現我也希望女兒也有這份特別的体驗
 
但她似乎怕蚊和烏蠅多D
情願留在屋內多D
 
在鄉村走走始終是好事
 
 
在村屋花園搞生日會
主題係Frozen
個個女孩化身成Elsa公主
 
 
豐富美食
我吃了很多東西
減肥好難

 
 
 
祝Edna and Sophie
快高長大
身体健康
 
 
女兒好high
又玩到唔捨得走
結果玩到下午三時半先走
 

 

2 則留言:

  1. Happy girl:
    ~原來你兒時係元朗長大, 咁你仲係香港, 有時間就去懷緬下!! 我有陣時, 發白日夢時, 都想起自己兒時長大嘅地方!!
    ~你女兒, 真是很喜歡熱鬧, 現在開始出咗街,都唔捨得返屋企!! 哈哈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的大姨住元朗!我在灣仔長大,只係兒時常去元朗玩!

      刪除