2015年5月2日 星期六

結婚8週年

 2015-05-02(Sat)
 
今日預早慶祝結婚8週年
 
去尖沙咀彌敦道50號
Holiday Inn Golden Mile Hotel
Bistro on the Mile
 吃lunch buffet慶祝
 
這間的食物唔錯呀
有Haagen Dazz雪糕
魚生、壽司、青口、蝦都好新鮮
但蟹腳和冷麵refill較慢
 
 
 
 
 
 
我的第—碟 
 
  
 
我的第二碟   
 
 
 
 
我的第三碟  
 
 
 
 
我的第四和五碟 (同款吃了兩碟)

 
我的第六碟 
 

 
 
我的第七碟 
 
 
我的第八碟 

 


我的餐茶 
 

女兒吃壽司
 
 
老公吃烏冬
 
 
 
 老公的甜品
 
 
女兒好開心
因有M&M朱古力和棉花糖吃

 
吃到好飽
去九龍公園玩

 
個遊樂場好正好好玩
 

 
 
搖搖船最好玩
 
 
希望一家人
健健康康
快快樂樂
平平安安
順順利利
生活下去
 

沒有留言:

張貼留言