2015年8月3日 星期一

黃金海岸酒店慶生(3)

 
早上七時半起床梳洗
八時又去吃自助早餐
只有樓下室外位
 
  
 
 
都有好多美食
 
 






 
我的第一碟
 
 
 
 
女兒的早餐


 
老公和我分享了煎蛋

 
 
我的自製All Day Breakfast

 
老公的早餐

 
女兒的早餐

 
我的中式早餐


 我的pineapple juice

 
女兒的麵食

 
我的生果

 
吃完都係九時十五分
本想去kids club玩
但爆水管要緊急維修
全日關閉
真係超失望
 

 
唯有比$120參加10:00am整曲奇班
 家長不可參加
小朋友自己參加
 


 
 


 
酒店另外安排免費畫畫比小朋友
又有氣球、糖、橙汁送比客人
 
 
 
 
 
 
 
小鲸魚

 
 
 
 
玩到12:00 pm check out

 

 

 

 

 

 

沒有留言:

張貼留言