2019年6月30日 星期日

高鐵廣州長隆Day 2




16-6-2019(Sun)

今日的自助早餐好豐富






即叫即蒸牛肉和蝦腸



好味好趣油炸鬼



仲有小朋友玩意


有故事video看









吃完早餐
再回房執野
11:00 check out

搭免费巴士去水上樂園
水上樂園是酒店送的
但只送兩人
我便買多一張票$200
怎知去到話小朋友係免費
我白白比多了$200
我真係蠢






在這裏玩了大半日
玩得好開心
坐了三人大水泡($90)在河中飄浮最好玩
幸好有帶拖鞋
我覺得這裏人多
地下和水也不太乾淨
韓國水上樂園乾淨D
但這裏又好玩D

在園內吃埋午餐
玩到五時半
回酒店取行李





 臨走行下園裏的店




八時到廣州南站
唔夠時間吃晚飯



搭8:25班車
未食晚餐
回到香港
在九龍站買飯盒回家吃
今次行程好趕
玩到盡
連食飯都冇時間食
回到家巳十一時
明天仲要上班上學呢




2 則留言:

  1. 見到妳話玩大水泡,令我懷念起香港以前去水上樂園嘅時光呀!

    唔係妳蠢,比著我都會買多張票,好合理呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. Ocean Park will have 水上樂園 this year end.

      刪除