2007年10月1日 星期一

假期結束

十月一日(星期一)


終於放完六天假,明日又要番工呀!今日午間要去舊居(婚前住的地方)清理雜物,忙了很多個鐘。


在執拾期間,很多東西要拋棄,但又有很多東西不捨得拋棄,但新居已冇乜地方放東西,所以很頭痛。


有時真要割愛。已結了婚五個月,仍未執拾完舊居,因很忙和懶,但相信已差不多去到尾聲了,去多一、兩次吧!



今日中午弄了豬扒多士








晚上清清地弄了麵食






10 則留言:

  1. 份豬扒多士好正喎, 咁有心機整, 底讚.

    回覆刪除
  2. 我仲有好多野都放o左o係舊居無搬走呀!又係因為懶呀!

    回覆刪除
  3. Little Bunny,有時間都想煮吓嘢食,執嘢執極都執唔晒!可能以後唔應該買咁多嘢!

    回覆刪除
  4. 你經常自己煮野食架??  其實我係好 lazy, 只會煮簡單的菜色架咋.

    回覆刪除
  5. 我要豬扒多士丫唔該

    回覆刪除
  6. 件豬扒煎得好靚喎...

    回覆刪除
  7. 豬扒多士! 好有創意喎 

    回覆刪除
  8. Cheryl, 結了婚後常常煮,一來健康些,二來出街又唔知食乜,三來老公鐘意在家食!婚前我好少煮的!改變很多了。但我很愛煮! ChanC9, 麗達,vyvy : 多謝捧塲!

    回覆刪除
  9. 豬扒多士好正喎?!

    回覆刪除