2008年3月1日 星期六

又到星期五

二月二十九日(星期五)


今日係四年才一次的日子,很特別。


近日公司的project要推倒重來,面對不知的未來,是一個新的挑戰,我會用平常心去面對!


而剛做的apprasial很高分,去年我有得發揮,所以表現唔錯,今年應有人工加和有花紅,但調整幅度,要再過些日子才知道呢!


今晚老公和我番團契查經,係老公的第一次,我們都很喜歡呀。之後去「吉野家」吃晚餐。


今晚很累,睡得頗好!




3 則留言:

  1. happy girl:   ~我係星期五都好開心架!! 我都會同男朋友出街食, 或者係屋企都會食好啲....   ~恭喜你, 你工作表演好!! 証明你平時工作啲心機無白費喇!! 你講得岩,咩都要用平常心對待...唔好比自己太多壓力!! 你先生已經默默支持緊你, 他和你查經,你表演得幾開心...你先生都係想你開心!! 你先生好錫你呀!!   ~講真,咩叫查經呀??   ~你同你先生,出襯街食,都成日食唔同野食,你哋好識揾好野食呀!!
    [版主回覆03/04/2008 18:52:00]查經係一小組人一起讀聖經,有查經組長帶我地讀一章聖經,然後一起研究或分享內容或想想對個人的應用。
    我先生對我好好,陪我一起面對疾病,今天我已見了醫生,她說我的病很輕,不知原因的,通常professional也有,very common,我想可能我工作壓力大和少運動,她說我不用follow up,病發時叫自己calm down and deep breathing便可或必要時才吃藥。我現在放心了,我要relax呀!

    回覆刪除
  2. 我都幾鍾意食吉野家個野菌泡飯o架!幾好味呀!
     
    希望你加人工理想呀!
    [版主回覆03/05/2008 22:53:00]多謝呀,我都希望呀,要下個月尾才知!

    回覆刪除
  3. 老公陪去教會, 真 sweet !!! 我讀書時都有去呀, 不過我唔係教徒.
    [版主回覆03/16/2008 21:17:00]You can go to church and may be one day you will believe in Him.

    回覆刪除