2008年6月22日 星期日

平凡的一週

16-06-2008 (Monday)


今日好忙碌,放工後去做 facial, 再去「大家樂」吃晚飯,然後才回家。


有鷄脚老火湯和福建炒飯



20-06-2008 (Friday)


這星期工作仍然忙碌,上班下班,完全係工作機械人,下班後去奶奶家吃,日子天天一樣,好悶呀!


今日lunch 約了同事去灣仔皇后大道東的「高座」日式餐廳吃,我吃了魚生飯,cost $120+10%=$132,都幾貴,但好味道,可惜回到公司十五分鐘後就肚瀉,都唔知係咪魚生出事呢?



21-06-2008 (Saturday)


今日睡到十一點才起床,約了老爺奶奶飲茶,補祝父親節!



之後陪媽媽去做腳的 treatment 和做鞋墊的 follow-up。


晚上煮了晚飯,有花膠湯,白菜仔,荷包蛋和焗雞扒雞翼



焗蜜糖雞扒雞翼,好好味呀!



22-06-2008 (Sunday)


早上番崇拜和栽培班,下午去「美心」吃lunch,之後參加老公的栽培班畢業禮。



晚上煑了蒸鯇魚、帶子炒秀珍菇、白菜仔和花膠湯



還有長棒士多啤梨



日子係好平凡,但又幾適合我,無風無浪的日子,夫復何求。但工作壓力仍大,昨晚的夢全是關於工作。


雖然我愛旅行和去遊學,但總不能常去玩吧!工作就是為了去旅行,忍耐吧,我定會等待到去玩的日子的!


沒有留言:

張貼留言