2008年6月8日 星期日

忙碌的黑雨週六

07/06/2008 (Saturday)


一早起床行雷閃電下大雨,真恐佈,老公估係黑雨,扭開收音機,果然係黑雨,幸好今日係週六,否則我地黑雨都要上班!因為今個月,老公和我係要番有津貼的Typhoon Roster呀!這場黑雨好恐佈,又死人又水浸!


早上我的大姨從元朗出來送糉比我媽媽吃,在金鐘塞了一小時都去唔到灣仔呀!


下午已無乜雨,我要和媽媽看中醫,因她膝痛,中醫說媽媽係「O」型腳,要做鞋墊,帶護膝,吃藥丸和做康復治療二十次才可好番。加埋要用成萬元才得。不過為了治好媽媽的膝痛,一切也值得!我地先前都看了很多醫生和physiotheraphy,都唔得,希望今次得啦!


之後和媽媽去UCC Cafe食下午茶, 是 fruit waffle



吃完tea後,和媽媽行Sogo,然後去「京華中心」做媽媽的鞋墊,訂造鞋墊 costs $1600呢,很貴啊,但足部治療師好細心和專業,包埋所有售後服務,都值得呢!


晚上我又趕去沙田新城市中心的「美心皇宮」,會合老公,參加他舊同事的飯聚,其中一人下月會生孖仔,今晚是她生仔前的飯聚,下次等她生完才探她吧!預祝她順利生孖仔!


1 則留言:

  1. 咁你媽咪而家有無開心番啲呀!
    洗少少錢可以令病人唔洗咁擔心,都係值得~
    你節目好豐富喎~
    [版主回覆06/14/2008 23:09:00]Yes, my mom is happy now.

    回覆刪除