2008年8月24日 星期日

小組活動

24-8-2008 (Sunday)


崇拜後,和小組組員去飲茶,之後去打羽毛球。做了運動,成個人舒服晒。



老公和我打完波後便回家。我買埋餸,又煮了晚飯。今晚簡單些,因趕睇奧運閉幕式。


好唔捨得呀,有D失落!但老公就好開心,因奧運後他便可看其他節目。


我今年看了很多賽事,包括有羽毛球、乒乓球、女排、跳水、體操、籃球等等,每天也有好睇的賽事,真的目不暇給,精彩萬分。我覺得好幸福好開心可以看到京奧運。今年的京奧運真係好成功。可惜沒有機會親身去北京睇!今年係我看得最投入的一次,可能係在北京舉行之故吧!


臘肉臘腸蒸胡仔



又再茄汁蝦



不能缺少的西蘭花





沒有留言:

張貼留言