2008年8月8日 星期五

近況

01-08-2008(Friday)


好耐無寫卜了,我的生活太乏味,上班下班巳很累,加上自己又懶。


老爸年老體弱,好唔開心,他易暈,唔敢去街,他巳感無人生樂趣。一家人唯有多D和他出外晚膳,他見到兩個外孫女就好開心啦!


今晚一家人又在灣仔「龍皇」吃晚飯。







06-08-2008(Wednesday)


今日八號風球,老公不用上班,好開心,但我請了假,就損失了一天假。


午餐吃腸蛋公仔麵慶祝老公放假



 



08-08-2008(Friday)


今晚準時回家看奧運開幕式,老公買了飯盒回家吃,我們一面看奧運一面吃晚餐,不知多開心!


北京的鳥巢和水立方真係完美的傑作,天圓地方,很有意思。


奧運開幕式太精彩了,令人看得輕奮,北京奧運真的令華人驕傲!


明年真的很想去北京玩呀!


4 則留言:

  1. 鄭太@hong kong (Vegetarian)2008年8月9日 清晨6:55

    UM... 想D 自己想留下回憶既野寫下BLOG, 唔錯呢..
    [版主回覆08/16/2008 17:25:00]yes, thanks.

    回覆刪除
  2. 咁妳就要多 d 陪下爸爸啦!
    [版主回覆08/16/2008 17:24:00]Yes, I know.

    回覆刪除
  3. 咁你本來為乜事要請假??
    多啲陪你爸爸傾計吧~
    [版主回覆08/16/2008 17:25:00]just to relax.
    yes, I will accompany Daddy more.
     

    回覆刪除
  4. 老人家最需要係家人關心,多D陪佢o地,你好孝順呀!
    [版主回覆08/16/2008 17:24:00]yes, for sure, Daddy likes me to visit him more often.

    回覆刪除