2008年10月26日 星期日

姨甥女生日

19-10-2008(Sunday)


今日參加姨甥女在MacDonald舉行的生日會,有成四十人參加,抱括她的幼稚園同學仔和家長,她的婆婆嫲嫲也有參加,十分熱鬧。








她收到很多禮物。很開心呀!



晚上一家人去了灣仔的「龍皇」吃晚飯。我地選了清淡的食物。我最愛和家人在一起的。










4 則留言:

  1. Your's姨甥女is so cute, loved her hello kitty cake!
    [版主回覆10/28/2008 00:13:00]Thanks.

    回覆刪除
  2. 我也想在麥當當做生日呵~~ 完成童年的夢想呢.
    [版主回覆10/28/2008 23:20:00]You really have this dream when you were young ? Then you should try this !
    My husband's brother last year also had a MacDonald birthday party !It was very funny.

    回覆刪除
  3. 你的姨甥女都幾靚女播!祝佢生日快樂啦!
    [版主回覆10/28/2008 23:18:00]Thanks a lot !

    回覆刪除
  4. 我都好鐘意參加麥記的生日會, 看見小朋友咁開心, 自己都會好開心~
    [版主回覆11/01/2008 01:03:00]Yes, very happy to see so many happy faces !

    回覆刪除