2009年2月1日 星期日

行山小組新年聚會

01-02-2009(Sunday)


今日係人日,祝各位生日快樂。


番完祟拜後,便參加行山小組新年聚會,我地係去其中一位組員的家聚會。有十幾人參加,好熱鬧呀!


他的家在HKU 員工宿舍。他家裏有很多花,如桃花、水仙、蘭花等。




他家有一隻很乖的大狗,可惜我怕狗,牠被迫要在露台玩。



好甜又大粒的士多啤利



咖喱牛腩



可樂雞翼



芝士磨菇



蒜蓉包



好豐富的午餐



為一月生日的兩位組員慶祝生日



 


分享後,去HKU 附近行下和拍照,四週環境好寧靜好舒服。






 




之後五點回家弄晚餐




好味的晚餐



7 則留言:

  1. 每次來,都有好的東西吃,看得我流口水。
    HKU我未去過,是不是可自由參觀的呢?
    [版主回覆02/08/2009 00:23:00]yes, you can visit it.

    回覆刪除
  2. 你的大蝦做得不錯呀! ^^ 可否share 一下食譜~?
    [版主回覆02/08/2009 00:25:00]Just fried the prawns and put a tomato sauce after frying the prawns.
     
     

    回覆刪除
  3. 一班人去行山,好好o既節目呀!
    [版主回覆02/08/2009 00:24:00]Yes, but we are not really go hiking, just walk around to take some pictures.

    回覆刪除
  4. 小組聚會真係好開心架~
    係咪你的朋友親自下廚! 真係唔簡單!!
    [版主回覆02/08/2009 00:24:00]It is the maid who cooks the dish !
     

    回覆刪除
  5. happy girl:   ~hku 員工宿舍,又幾舒服!!! 而且, 你依個組員仲好好招呼, 煮了許多美味食物!!   ~你煮野食都煮得好好,又蝦,又有釀魚肉, 你煮得好清, 我最喜愛食清淡菜!!!
    [版主回覆02/08/2009 00:26:00]不太清了,蒸餸更清

    回覆刪除
  6. 好喜歡你煮的美食~~~令入垂涎三尺~~
    [版主回覆02/08/2009 00:23:00]Thanks a lot !

    回覆刪除
  7. 水仙開得好靚呢!
    [版主回覆02/08/2009 00:22:00]yes, very beautiful

    回覆刪除