2009年7月19日 星期日

韋太blog聚和新書簽名會

18-07-2009(Saturday)


下午和媽媽去尖沙咀St. Peter City Cafe 參加韋太搞的blog 聚和新書簽名會。




韋太的新書「一口果香」,遲些我會跟著試下整



媽媽都好享受聚會



有好多自助飲品



St Peter City 的自助下午茶餐,食物好新鮮,即煮即食,好好味道!



食物有十幾款,供應源源不絕,吃到好飽



韋太搞了整嘢食比賽,有六人參加,作品好靚!



韋太其後替新書名,又搞了抽獎,人人好份,這是我地的禮物。


最後,韋太分享煮食心得。


我覺得blog聚好好玩,獲益良多。認識了些喜愛煮食的新朋友,知道那裏學烹飪比較好。也認識了韋太,她係好忙好有活力的人,又要工作,又要照顧家庭,又可出書,又發展自己的興趣,她的一句「時間係自己分配的」,給我好好的提醒。


我好愛烹飪,但無乜天份,工作好忙,又要減肥,真係好難發展這興趣,但我會繼續努力的!



沒有留言:

張貼留言