2010年7月15日 星期四

西餐烹飪實習班(Apr 2010-Jul 2010) Part B

15-7-2010(Thursday)


不驚不覺今天巳上了十堂西餐烹飪,是今期的最後一課。好開心好滿足!


這課程好好玩,亞SIR好風趣,是烹飪高手,比我地好多實習,所以我學了很多烹飪技巧!我個partner也好好人,大家合作愉快!


在沉悶的上班族生涯中,只有烹飪班是令我真正投入和喜歡的!下班雖累,但我比上班時更精神!


亞SIR是前酒店總廚,現是全職老師教烹飪



Lesson 6a: 燒春雞 


我最喜愛這餸,一定再試整





Lesson 6b  : 意大利南瓜香草飯



Lesson 7a : 意式海鮮雲吞


這個好難整呀!





Lesson 8b :  蘋果汁扒豬扒


這餸好好味!I like it !



Lesson 9a : 香茅蕃茄汁扒三文魚柳



魚下面有薯蓉的



Lesson 9b : 香蕉熱香餅


這甜品好好味!I like this too  !




 


Lesson 10 a : 黑椒牛柳絲炒意粉 


這個好易整又好味!我定會常整!



Lesson 10b : 串燒雞


這個有咖喱味,好好食!



I love coooking ! 有得整,有得玩,有得學又有得食!真開心!將來又可整比朋友家人吃,好實用呀!


沒有留言:

張貼留言