2011年7月16日 星期六

金羅寶韓食

11-7-2011(Monday)


今晚下班後,和老公去銅鑼灣Sogo行,主要係更換Visions煲的蓋,之後就去了金百利的金羅寶韓國料理吃晚飯!


最愛吃的前菜




海鮮拉麵



豬肉石頭窩飯



朱古力雪糕




韓國是單一飲食文化,食物可選擇不多,但我愛韓國文化!老公愛中菜,我都愛中菜,但心中其實也偏愛韓食!


1 則留言:

  1. Happy Girl   ~個visions 煲咁快有問題, 咁sogo比你換嗎??   ~你真係很愛韓國文化, 較早前你寫啲blog,都知你去咗韓國, 仲有我記得你讀韓文, 咁你現在還有煲韓劇嗎?話時話, 依排有咩韓劇好看??   ~其實, 韓國菜都幾好食,但比較遍辣, 雖我食到辣野, 但食韓國菜喉嚨會好"喝"
    [版主回覆07/21/2011 21:40:00]煲蓋未用就損壞!Sogo肯換呀!原先唔肯,但我地講下,就肯換了!
    no, long time not watch Korean dramas.

    回覆刪除