2011年12月2日 星期五

Our baby girl


 

這是我們的女兒,乳名叫小晴或B女!自從湊女後就好忙,無乜時間寫blog了!雖然湊女小小辛苦,但好開心滿足呀!多謝小晴帶給我們一家的快樂!我們好愛小晴呀!感謝神!




3 則留言:

  1. BB好靚女呀,BB有你地照顧下一定會健健康康、活活潑潑成長,BB你好幸福呀!
    [版主回覆12/15/2011 21:37:46]好多謝妳的讚美呀!我都係最想BB幸福呀!

    回覆刪除
  2. BB一定會好幸福哩!
    [版主回覆12/17/2011 12:28:30]多謝妳的祝福!BB好幸福,我地都好幸福呀!

    回覆刪除
  3. Congratulations and May God bless your new family =) !
    [版主回覆12/22/2011 12:21:00]Thanks for your blessing !

    回覆刪除