2012年6月23日 星期六

兒童遊樂園

23-6-2012(Saturday)


今日係端午節!老公下午要OT幾個鐘!老公四時半回家後,我們便去「点点綠」買東西,目的係用掉一張$300 coupon!

我地買了好多紅糙米和十穀粥!

然後去了clubhouse 的兒童遊樂園玩!之後再去奶奶家吃晚飯做節!





2 則留言:

  1. 食糙米好健康啵,BB不覺又大咗好多囉,祝你湊得開心,湊得健康,
    [版主回覆06/24/2012 11:16:31]係呀!希望食糙米健康D,因我地其實身体有D毛病!凑BB好辛苦但好開心呀!

    回覆刪除
  2. Happy girl,
    -你家會所附設兒童遊樂室,咁B女可以隨時玩都得,很方便. BB接觸外界事物多d,會大膽和活潑d.
    [版主回覆06/30/2012 00:07:08]Yes, we will bring her out more to beach, parks, etc !

    回覆刪除