2012年6月3日 星期日

十個月大

2-10-2012(Sat)

B女已經十個月大了!今早玩得好地地,突然爆哭!探熱後,竟然有38.3度!B女人生第一次發燒呀!

立刻掛號看醫生,人太多了,吃完午飯到兩點三才看到醫生!

我地去銅鑼灣看醫生,就去「香河」吃午餐!老公吃雞絲河粉,而我吃豬扒檬粉!



等看醫生中




B女在十個月大經歷了四個第一次 :
(1)出牙
(2)發燒
(3)吃抗生素因扁桃腺發炎
(4)化驗便便

B女吃藥後巳好快退燒!



3-10-2012(Sun)

今日我地無去街(除了買餸),因三口子仍在病中,要休養生息!

晚上自煮了晚餐!






B女整醜樣!好搞笑!




2 則留言:

  1. 近來好多人病呀,我老公都病左成個星期,剛今天才返工咋。大家保重呀!
    [版主回覆06/06/2012 21:59:33]隻菌好勁!我地病左兩星期!食完藥都未好!要保重!健康真好!

    回覆刪除
  2. Happy Girl:
    ~我都聽好多香港blog友病了, 可能香港天氣問題影響啦!! 希望你哋快啲無事啦!!
    ~B女, 最尾張相好cute.
    ~還有你先生好錫B女, 用"咩"帶, 帶住B女, 唔係個個男士都會咁做!!
    [版主回覆06/07/2012 22:31:03]HK近日流感高峰期!我地終於好番九成!老公好好人好愛BB!我都未「咩」過BB!我只抱BB!

    回覆刪除