2014年5月1日 星期四

五一假期

 
1-5-2014(Thurs)
 
好開心
放六日半假休息下
份工好難頂
放假才似番個人
 
今日要教女女戒片
尚未成功
仍需努力
 
今日帶女女參觀小學開放日
同事話這小學好受歡迎
每年六千人報收百幾人
好難入
我地去見識下
 
 
 
  
 
 
 
 
有兩個印仔有得吃爆谷
今日勁多人
 


 

 
之後去吃午餐
 

 
 
行公司
 
 
 
 
行玩具反斗城
 
 
今日老公上班
一人湊女
辛苦但女好乖我好開心好享受

2 則留言:

  1. Happy Girl:
    ~你真係好多假. 我好羨慕, 而家, 我搬咗黎溫哥華, 咩都新開始, 連假期都要慢慢再儲過.
    ~現在睇小學, 但我覺B女仲細. 慢慢觀察下B女, 先安排她入咩小學.
    ~B女現在跟你一齊食sushi 她喜歡嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇小學係太早!但找小學要PLAN定!
      B女愛吃烏冬和SUSHI RICE!

      刪除