2014年5月5日 星期一

放假整熊仔

 
4-5-2014(Sun)
 
今日又整熊仔
老師由台灣來的
但不太友善
今次係第二次整
輕鬆很多
今次整短絨玫瑰花熊仔
好得意呀
 



 
 這是我的製成品


 
 
 
5-5-2014(Mon)
 
我今日仍放假
好開心
送女兒上學後
看了兩集「星星」
然後去吃午餐
 
 
 
跟著去銅鑼灣行公司
後來去了灣仔
去「大眾」買了新書
是blog友「偽主婦」的「小廚房煮大餐」
有八折
折後$78
好開心

 
再去太古廣場Pacific Place Great
買LC花花和心心碟
買五件有六折
折後買了$1470
仍覺好貴
但真係好靚哦
 
一套兩隻心心碟
 
 
一套兩隻圓碟

 
兩隻圓碟

 
 
一套兩隻花花碟
 
 
我巳入夠貨
大滿足
 
回家後再看了兩集「星星」
好開心
 
今日完全自由自在的時間
好放鬆呀
 

4 則留言:

  1. happy girl:
    ~你都幾喜歡整小手工, 你今次再整小熊, 係咪上手咗??
    ~你買了很多LC 廚具呀!! 心心and 花花深蝶好實用.
    ~我覺hk 啲LC 間唔中都有價減, 都幾好, 而且, 香港好多LC款式.你用咗啲新用具咪?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係上左手!整完好開心!我再買了兩套回家再整!
      未用呀!LC個個月都減價!六折少有D!

      刪除