2009年1月17日 星期六

媽媽煮晚餐

17-01-2009 (Saturday)


又到週末,真係勁開心!


午餐在新開的吉野家吃




飯後去銅鑼灣Physical 跳 Fatburn, 好開心做了運動。


再去接媽媽來我家吃晚飯!


金鐘太古廣場有好靚新年佈置



媽媽炒的菜心



媽媽炒的椰菜花



我煮的薯仔炆雞翼



 



三個人吃了三餸一湯,好飽足呀!



媽媽心情唔好,我便請她來我家吃飯,然後送她回家,她心情好多了。近來媽媽腳痛,又與爸爸溝通不好,又記憶差了,容易心情差,常要我地開解!我媽媽以前好好照顧我地,所以我現在也要好好照顧她!


沒有留言:

張貼留言