2009年1月16日 星期五

farewell 同事

16-01-2009(Friday)


今日去灣仔farewell同事,有兩圍



前菜係溏心皮蛋酸薑



飄香蛋白蒸龍蝦,好好味。



好開心,玩到十點半。同事辭工,將過半退休生活,很寫意!


1 則留言:

  1. happy girl:   ~happy new year 先,我都好耐無過黎你度!!   ~你同事好有感情, 臨退休都請大家食飯!!!   ~我相信你年齡,都係工作年齡, 退休對你黎講, 都好長遠.....如果仲有柏力,當然繼續工作喇!! 我很喜歡工作, 也唔介意ot, 因為我喜歡充實生活, 當自己完成一份project,我好有成功感架!!
    [版主回覆01/18/2009 00:50:00]Hi Vicky,
    Long time no see ! Happy to see your message again !!
    Yes, I still have to work for quite a long time before retirement.
    But I am not young any more. 
     

    回覆刪除