2009年4月7日 星期二

Day 3@台北(1)

23-03-2009(Monday)


九份  ==>  基隆  ==>  西門町


**************************************************************


好味的早餐,在Dante Coffee Shop 食,係酒店包嘅





台北車站內的誠品





搭十點四台鐵去瑞芳車站





十一點三到達瑞芳車站








再搭巴士去九份

















又開始掃街,好開心呀





好味











裏面是雪糕,我選了鳳梨味的雪糕








芋圓都好味





又再食臭豆腐





我愛上了愛玉冰











好靚的陶笛





行到兩點半,便去基隆市玩


待續......


4 則留言:

  1. 陶笛好精緻!好有特色!

    回覆刪除
  2. Hello~你個blog寫得好好呀~~ D相仲好靚tim!!! 背包一族討論區誠意邀請你來臨分享你旅遊和美食的經驗 背包一族討論區係由一班熱愛旅遊和飲飲食食既”背包友”成立 十分需要你的支持和分享!! www.hkbackpackers.net

    回覆刪除
  3. 下次我去九份, 你可以告訴我direction嗎? 好好味.......有冇肥呀? Oh......我自己成日唔記得Add你到我的blog友, 今天終於add咗!
    [版主回覆04/08/2009 21:04:00]It is very easy to go to 九份.  Take the train 台鐵 at Taipei Station.  Buy a ticket to the north and tell them the destination is 瑞芳車站. It took 45 mins from Taipei Station to瑞芳車站 and then take a bus (15 mins) to  九份.  The bus station is just very near to 瑞芳車站 . Just need to cross the road to take the bus.
    Thanks for adding me as your blog friend.

    回覆刪除
  4. Thanks for the detail, I should try it in next time! Ha.h..ha

    回覆刪除