2009年4月9日 星期四

Day 4@台北(2)

24-03-2009(Tuesday)



吃完午飯,搭的士去中正記念堂。


是日天色陰暗,間中有雨,但沒太影响行程,只是D相無咁靚。








中正記念堂後門








去到剛好三點,看到士兵操兵換班儀式

















好古典的中正紀念堂捷運入口,就在中正紀念堂側。我地搭捷運去忠孝敦化站的地下街行下,又去Sogo行下。五時便回台北車站吃晚飯、買手信兼回酒店拿行李,好趕呀。今晚要搭八點十班機回港。







去台北車站的地下街作最後衝次,買鳳梨酥、太陽餅做手信








再去統一元氣館五樓的櫻の町吃晚飯,當時巳是五點九,好趕呀,我地要搭六點半國光巴士去機場呀。我好心急,但老公就施施然咁。激死我!





好正的魚生飯,只要NT$199,即約HK$50,抵食過香港好多





老公的壽司拉麵套餐,可惜老公口痛,吃得未能盡興








七點半到達機場。只有港龍和長榮可用的Hello Kitty 候機室,真係有綽頭,但幾靚呀,其實真正的登機閘口在樓下。





 








飛機餐有魯肉飯吃,唔錯呀!





十二點才回到家,好累,明天又要上班呀!


買了手信比家人和同事





這四天玩得開心,食得盡興。去旅行果然可以更了解一個人,老公和我都有一些不夾的地方,但我們互相包容和珍惜,感情便可以更好,日後我會更尊重老公的意見啦!


四天台北之旅就此圓滿結束!


3 則留言:

  1. (Empty)
    [版主回覆04/12/2009 22:45:00]Happy Easter!

    回覆刪除
  2. Happy easter! I like yoru trip! It fun too, you already help me to go the place that I did not go! Ha.h.ah
    [版主回覆04/13/2009 22:23:00]Happy Easter !
     

    回覆刪除
  3. 犀利.....8點10機,,,,,,,6點半至搭車去機場.....我通想都驚屎......所以都係預兩小時前去到機場.

    回覆刪除