2009年4月25日 星期六

失望

25-04-2009(Saturday)


今年公司決定凍薪,多數人花紅是去年的一半,無人升職!


昨日我好唔開心,去年apprasial說去年年尾升我,但沒有,今年二月老闆做apprasial時講過今次升我的,現在卻一再失落了。真係打擊士氣。


金融海嘯的威力好大呀,情況仲差過SARS!金融海嘯沖走我的前途呀!


若可以,我真想唔做!因公司好唔尊重員工!他知道我地走唔到,就恰我地!


算了吧!我對公司徹底失望!


我唔想再被公司影響自己心情,雖然無職升,花紅少過去年,無人工加,我的花紅都算比人多,因我的apprasial好高分。


況且我需要份工去生活,只好忍辱負重。短期目標係做多兩年就轉工或做小生意!希望兩年後,經濟好番些!


講真,近年,香港好難捱,得個做字,我係專業人士,有碩士degree,工作好投入,有豐富工作經驗,在公司做了很多年,但待遇每況愈下,好唔公平呀!


 


沒有留言:

張貼留言