2009年5月2日 星期六

夏日消遙遊

1-05-2009(Friday)


今日和媽媽參加「中心」搞的「夏日消遙遊」,去大埔玩一日。


早上九時到「中心」集合。今日有160人參加。今日好好天呀!


十時到達大埔的小白鷺餐廳。


第一個節目係焗曲奇餅




製成品



第二個節目係整沙樽




媽媽和我的製成品



 


第三個節目係參觀人類民俗館


 











吃午飯,好豐富的餸菜






飯後,在草地拍下照





有羊羊




下午三時到海濱公園




好靚的花




回歸塔



下午五時到「中心」解散。媽媽和我都玩得好開心!



晚上和家人去灣仔「富臨」吃晚飯,可惜這酒樓就在灣仔維景酒店附近。不過我地照食可也!


灣仔維景酒店是香港第一宗豬流感發生的病人所住的酒店,全間酒店要封鎖呀!我地見到好多記者和警察在酒店外。好嚴重咁。但千萬不要恐慌。


希望今次可控制疫情啦!我怕戴口罩!


沒有留言:

張貼留言