2009年5月16日 星期六

週末上班、查經

16-05-2009(Saturday)


我係五天工作,今日要番工O.T. ,十點到公司,午間十二點九走人。


這是我很凌亂的辦公室



做完嘢,終於下班啦,好開心,買了一本八卦雜誌睇,一面吃午餐一面睇。好減壓呀!


下午兩點半,番教會參加小組查經,之後,有小小分享,又替一位組員慶祝生日。有Tiramisu Cake食呀,但我係好怕芝士味,所以無食到。



五點回家買餸煮晚餐


有豉椒炒花甲、荷包蛋、番茄薯仔湯、蒸臘腸



老公整天留在家中,看電視、打機、上網、做清潔、煮公仔麵,他很享受呢!


老公係好深閨的人,原來我嫁了「電車男」,我無佢咁深閨,但其實某程度上我自己都係幾「電車女」嘅!之前看日劇的「螢之光」,講「乾物女」都有些共鳴的。


沒有留言:

張貼留言