2008年12月7日 星期日

教友結婚

6-12-2008 (Saturday)


今日好開心,因今日係團契弟兄大婚的日子,他是一個十分勤力事奉主的基督徒,十分平易近人,又樂於助人,他和新娘子十分登對,籌備了一年的婚禮,確是很完美。祝他們永遠幸福快樂,三年抱兩!


我好鍾意去飲,好開心呀!


回到家巳是十二點了!再看Now tv的「金馬獎」重播,到一點半才睡,累極了。今年無乜大片,好平凡,競爭不激烈,男女主角獎也很平凡,「海角七號」算是突出的電影,也拿了多個獎。


在太古坊鴻星設宴



每人有一份精緻禮物



連菜譜都有相



在澳門拍婚照,好美的照片



鴻星的食物幾好味,個場好得,擺三十圍仍可以



可樂有結婚的版本



4 則留言:

  1. 哇,那罐汽水好特別呀!
    我上星期都去了鴻星飲,質素唔錯~
    恭喜你朋友!
    [版主回覆12/07/2008 22:02:00]Yes, the coke is very special. I also the first time see this can.
    Thanks for your blessing.
     

    回覆刪除
  2. 好豐富的婚宴菜譜!我都好喜歡去參加喜宴,和主人家一起開心高興!
    溫哥華這邊都有鴻星酒家,味道不錯的!
    [版主回覆12/09/2008 23:51:00]Yes, this restaurant is good !

    回覆刪除
  3. 罐可樂好特別呀!
    [版主回覆12/09/2008 23:51:00]Yes, I see this can the first time !

    回覆刪除

  4. 罐可樂好特別呀!我好耐冇去飲喇,上次返HK我堂侄結婚,我地同另一個堂哥一家,表哥嫂由美国返去飲,好似family reunion咁,因為有D幾十年冇見嘅親戚都共聚一堂.真系好開心!
    [版主回覆12/09/2008 23:52:00]I like to attend wedding. So happy for the newly couple.

    回覆刪除