2008年12月26日 星期五

Boxing Day有朋自遠方來

26-12-2008(Friday)


表舅父一家四口從温哥華來香港玩,我地一家人請他們飲茶。好開心再次見面,上次他們2003來過一次。表舅父人好nice,表舅母係兒科醫生,好叻教小朋友。


表舅父在温哥華出世,明天去台山鄉下尋根,下星期二才再回來香港玩,希望到時又再約見面!今日又係去灣仔「龍皇」飲茶!


「龍皇」的點心好好味,我地食咗好多嘢!






表舅父的女兒和我的姨甥女



 


我媽媽和我的表舅父,表舅父係我媽媽的表弟,即他們的媽媽係兩姊妹


希望他們台山鄉下尋根之旅順利呀!



晚上去奶奶家吃火窩,好熱氣,我還煲了夏枯草飲





 


 


8 則留言:

  1. 哇,咁遠番嚟,要好好招待舅父呀!
    [版主回覆12/26/2008 21:05:00]Yes, sure!

    回覆刪除
  2. 我尋晚又係打邊爐,依家有d熱氣添!
    [版主回覆12/29/2008 22:34:00]yes, too hot and need to drink some chinese herbs

    回覆刪除
  3. 如果我都有親友在van番黎就好喇,好掛住佢地啊~~~
    [版主回覆12/29/2008 22:34:00]hope that they will visit you soon.

    回覆刪除
  4. YUMMY YUMMY 親人由遠方來,不亦樂乎!
    [版主回覆12/29/2008 22:34:00]Yes, sure.

    回覆刪除
  5. 鄭太@hong kong (Vegetarian)2008年12月27日 清晨7:26

    打邊爐好正呀!
    [版主回覆12/29/2008 22:34:00]Yes, I ate a lot

    回覆刪除
  6. 龍皇飲茶貴嗎? 個蛋撻仔好新鮮播 ~
    [版主回覆12/29/2008 22:33:00]more expensive than usual one, about $80 to $100 per head

    回覆刪除
  7. Happy days and happy time with family and relatives back from far far land!
    [版主回覆12/30/2008 23:48:00]Thanks. Yes, I feel very happy to see relatives come back from Canada.

    回覆刪除
  8. love to have relatives come for visit!

    回覆刪除