2007年9月16日 星期日

同事的婚宴、叔仔家新居入伙

九日十六日(星期日)晴


今日很開心,節目係食和睡覺。早上十時半起床,匆匆趕去參加同事的婚宴,是西式婚宴,午間自助餐形式和有律師作証婚。西式婚宴幾特別啊!雖然婚宴仍未完,仍在玩遊戯,我們玩到二時半便回家。


小睡兩小時後,又出動去叔仔家吃新居入伙飯。老爺奶奶、老公和我一起去叔仔家,他們倆公婆煮飯給我們吃,又看他們去日本的相,又看「一擲千金」,到九時半便回家了!今天玩得好開心呀!


P.S. 減肥太難,今星期吃了太多美食,下星期要努力節食!



大帳幕是酒席



帳幕外的景色



接待處



小帳幕是拿食物的地方





美味的食物




我的第一碟(有最愛的青口和煙三文魚)




老公的第一碟




我的第二碟





我的第三碟



我的第四碟





叔仔家外望有美麗海景




 


泡菜




白灼大蝦




雞肉煮金菇豆腐



紅酒




 


好味的生菜螺片



還有燒肉,很豐富的晚餐啊!




7 則留言:

  1. 減肥真的太難~~

    回覆刪除
  2. 舉行婚禮嘅地方喺邊度架 ???

    回覆刪除
  3. 我都係咁話,要我減吃減肥 ?! noway 呢 ?! 好特式既婚宴!恭喜! 還有恭喜你叔仔新居入伙啊!

    回覆刪除
  4. JK, 美食當前,很難抗拒! 麗達: 都會海逸 TheMay : 多謝!

    回覆刪除
  5. 咦, 呢度係都會海逸呀,上次我和表姐都係呢度食過dinner buffet,好正架~ 我都想試吓參加西式婚禮~

    回覆刪除
  6. 你個朋友煮咁多餸,全部都好想食呀~

    回覆刪除
  7. Chanc9, 係叔仔老婆煮咁多,但竟然差不多吃掉,只留了些少他們帶飯!

    回覆刪除