2007年9月8日 星期六

九月八日自家煮晚餐

九月八日(星期六)晴


下午煲了湯,是蟲草淮山杞子燉豬展,燉了四小時,滋陰補腎。之後去了club house 做gym,跑了一小時,邊看電視邊跑步,很容易過,剛做完運動,輕了一磅。然後去了商場行了一圈,便回家煮飯。蒸了肉餅,但太淡和散,我已放了豆粉,水和蛋白,都唔太掂,點解?



蟲草淮山杞子燉豬展



 




 


瑤柱冬菇馬蹄蒸肉餅




水餃、龍蝦丸和生菜




又一餐



 


5 則留言:

  1. 哇!個湯燉左四個鐘,肯定好正呀!我又想飲呀

    回覆刪除
  2. vyvy,  Welcome back !!聽講燉要四個鐘,煲要三個鐘呀!

    回覆刪除
  3. 我發現你地好鐘意食龍虾丸呀~

    回覆刪除
  4. 肉餅太淡和散?? 太淡,應該係因為調味料不足,妳用了什麼來醃豬肉? 我見你個肉餅頗乾,我蒸的,有很多汁,妳下了多少水呢? 雖然我煮o野食都係得半桶水,不過大家交流下,總會有進步!

    回覆刪除
  5. ChanC9, Yes, 你好鐘意食龍虾丸! JK, 我媽說太淡可能係唔夠鼔油,太散可能落得太多冬菇和馬蹄

    回覆刪除