2007年9月26日 星期三

家庭飯聚



九月二十六日(星期三)晴


午飯只吃了雞翼、生菜、龍蝦丸麵。








晚飯


今日係中秋節。今晚第一次請老爺、奶奶、叔仔和他老婆來我家吃。弄了五餸一湯。飯後還有pineapple jelly吃!我們吃得飽飽呀!


花膠冬菇淮山杞子圓肉合桃煲豬展



茄汁大蝦




生菜豆腐魚滑煲





金針雲耳冬菇杞子圓肉蒸滑雞




豉汁帶子蒸豆腐



魚肉釀青椒豆腐



 


煲湯料




 




11 則留言:

  1. 唔係全部你一個人煮呱?? 我自覺慚愧

    回覆刪除
  2. Chanc9, 係我一人煮,但煮嘢食很好玩,又有滿足感,可聯系家人感情!

    回覆刪除
  3. 一個人煮 ? 哇叻女叻女。睇見你呢餐香港送好懷念喔........

    回覆刪除
  4. 星星國大少奶, 你煮的西餐都好掂,很正,我都想學!

    回覆刪除
  5. 好叻呀你, 煮咁多野...

    回覆刪除
  6. 你好利害呀........可以整咁多食物, 如果是我......., 一定唔得啦..!!

    回覆刪除
  7. 鄭太@hong kong (Vegetarian)2007年9月27日 清晨7:34

    好好味呀!

    回覆刪除
  8. Queenie, Cheryl, 麗達:多謝讚賞,過獎啦,我唔係叻呀,我用了一天時間凖備的。煮嘢食真係好好玩!我仍有很多菜式想整想學的!

    回覆刪除
  9. 一個人煮?勁呀!

    回覆刪除
  10. 嘩,好豐富呀~

    回覆刪除
  11. JK, 吾家吾居, 招呼老爺奶奶係要好D!

    回覆刪除