2007年9月30日 星期日

招待娘家

九月二十九日(星期六)


今日早上看「色、戒」早塲,cost$40。影片好看,但人人說好,要求便高,所以看後覺得ok, 而並不是勁好那種! 湯唯有很多戲份,做得很好,不似新人。李安的電影,我最愛還是「喜宴」、「飲食男女」和「臥虎藏龍」。


看到十二時四十五分便去foodcourt食lunch。


我的牛扒、香腸、蛋飯、菜和熱檸水



老公的豬扒、珍寶腸意粉




之後去T.S.T. The Gateway的CitySuper買雞翼, because they are healthier without hormones but are 3 times more expensive than ordinary 雞翼



CitySuper真很正,有很新鮮的東西賣,種類多,質數高,但很貴,又唔多分店



 


晚餐


今晚請了娘家的家人來我家叫飯。


煲了花膠合桃淮山杞子姬松茸瘦肉湯



 


本菇、蜜糖豆


預備材料


 


XO 醤本菇、蜜糖豆炒帶子



 


生菜魚滑煲



炒粒粒配生菜包



焗蜜糖雞翼和薯餅




咕嚕肉




五餸一湯,完成了!




飯後甜品係雜果jelly


可為的姨甥女。飯後,我們去逛shopping mall, 再返我家看TV,直到11:00p.m.才回家!






 


10 則留言:

  1. 哇,我好鍾意你碟雞翼,好正! 我都覺得〔色、戒〕不像說得的那麼好,只是ok而且太長,故事欠吸引力. 你今天來到我平日一定要到的地方shopping? 我是在Harbour City樓上返工的

    回覆刪除
  2. Cat : Thanks for liking my dish. 你就好,在TST上班,很多地方行公司,又近citysuper, 我要特登搭車去那裏買餸,雖然唔係好遠,但都不太方便,若百佳也有得賣就好! 〔色、戒〕很細緻,佈境很美,但不太懂欣賞。即不太會留意所有的佈境吧!還是故事比較重要吧!我不太喜歡這結局。

    回覆刪除
  3. 焗蜜糖雞翼和薯餅,好味喎~但你要戒食呀~ 其他餸都好啱我胃口 〔色、戒〕,我真係唔識欣賞

    回覆刪除
  4. 嘩,煮咁多真係辛苦晒啦~~ 我本來都想去睇早場架,不過色戒早場真係好早,8點半同9點,所以我就放棄左~

    回覆刪除
  5. 個蛋煎到一個個火山口o甘,o甘得意o既 夜晚o果餐好豐富喎!仲要有甜品添

    回覆刪除
  6. 吳太, 幸好近我家的戲院早塲是九時半或十時十五分。八時真太早,冇可能起到身看! Little Bunny, yes, the egg is so funny, you are very observable.

    回覆刪除
  7. Chanc9, You are right, I gain 1 lb after eating the dinner ! I should eat less. I will eat less after going to work.

    回覆刪除
  8. 我也想看色戒呢~~

    回覆刪除
  9. JK, Sure, it worths watching.

    回覆刪除