2007年12月16日 星期日

十二月十六日(自家煮)

十二月十六日(星期日)


早上和老公番崇拜。之後見了好姊妹,我贊助她$100為盲人行山籌款,她卻送我湯卷,又送我感謝卡,她實在太好人了。


食完飯,和老公去買電話,心目中選擇有Nokia N73 or 6210,下星期决定吧!多數係N73,要check下幾時可完現在的mobile bill (因prepaid for one month),便可轉台。


五時買埋餸回家,再整餸。根著看了有線的日本電影「Nana2」,我鍾意文藝片,但老公話好悶。看完電影,六時五十分開始煮,七時四十五分有得食。


第一次整了蒜蓉豆豉紅椒蒸排骨,放在電飯煲蒸



蒸好了,很好味,成功了,老公話似足酒樓點心的味道



姊妹送的靚湯,鴻福堂的椰子魚翅煲竹絲雞,cost $38。只有兩碗仔,都幾貴。



冬菇瑤柱蒸蛋,老了些,而且兩隻蛋太少了,比上次好,但下次要再試



豆腐生菜魚滑湯



家常菜一餐



我至愛的飯後果,老公唔鍾意食生果,但生果有益,唯有迫佢食



4 則留言:

  1. 我同老公都好鐘意食蒸排骨,佢都成日要我整
    [版主回覆12/17/2007 22:59:00]係咩?咁咪勤D整吓啦!

    回覆刪除
  2. 簡單o既餸菜,不過好好食哩!
     
    你老公唔鍾意食生果?定係怕要"批"皮,或者怕成手都係生果汁呀!通常男仔唔食生果都係呢個原因哩!
    [版主回覆12/17/2007 23:00:00]原來男生是這樣想!

    回覆刪除
  3. Happy Girl:  ~自家湯,都幾得意,又幾方便...  ~我見你都好喜歡煮飯,經常都有唔同菜式!!個蒸排骨,個樣真係有啲似酒樓個啲排骨!!   ~我都好仲意食水果,以前讀書時,因為自己住,所以,貪方便,食水果and三明治又一餐!!
    [版主回覆12/17/2007 23:03:00]經常都有唔同菜式係高難度呀!盡量而巳!但煮新菜式真係好好玩。
    我係生果王,什麽生果都愛吃!

    回覆刪除
  4. 好多餸喎! 下次再努力試吓蒸蛋啦!
    坊間有好多不同食譜,你亦可以去vyvy個卜睇吓佢點蒸蛋,佢話一定唔會衰架!
    [版主回覆12/18/2007 00:17:00]我都有去vyvy個blog取經!

    回覆刪除