2007年12月7日 星期五

關西之旅(感想篇)

開心、熱氣、夢幻日本遊的感想


(1) 感謝老公編排行程,而基本上我地都去咗大部份的景點。但用七日去了京阪神奈,行程比較趕,唔夠時間shopping和遊覧大阪。九日遊比較埋想。由於唔夠時間,沒有去浸温泉。


(2)十一月第三、四個星期是楓葉盛開的日子,看紅葉佷適合。早一、兩星期只能看到青黃葉,我們選了正確的日子,看到漫天的紅葉,所以都幾開心。但五時已天黑和都幾凍。


(3)和老公去自由行,都算夾得來,沒有大爭執,小的意見不合倒有,但好快忘了不快,能和老公去旅行,好像完成一個project,比完成一個工作project更開心更有滿足感!


(4)日本的鐵路系統很複雜但完善,住在梅田站十分方便,在中心點,去那裏都容易便捷。


(5)日本的女性打扮一流,星期日逛大丸百貨,個個女仔化行,著boot和大褸,很醒神的樣子,好欣賞她們的講究。但我最鍾意還是causual wear和唔化。


(6)最愛日本的大百貨公司,好好行,好多靚嘢,可惜香港已無乜大百貨公司。


(7)很喜歡日本JR車站內有厠所,很方便,若香港地鐵站內也有就好。


(8)去日本自由行很好,雖然唔識講,但看那些像漢字的日文也估到些,找地方和叫嘢食都很容易。


(9)我地都很熱氣,又口痛,秋冬天去要飲多D水。


(10)最愛京都,有古城之味道,又有京都駅的繁華新穎。


希望將來和老公遊遍日本,去北海道、東京、仙台等地。


 



 


2 則留言:

  1. 我都好想去日本自由行呀!不過老公話唔識日文(其實我學過初班,都識少少簡單o既字o架!),去到會唔方便喎!
    [版主回覆12/11/2007 22:08:00]很容易的,絕對好過参加團。

    回覆刪除
  2. 1)沒去到温泉的確有少許可惜啊!
    2)我始終和紅葉無緣, 可惜! 羡慕你看到那麼美的紅葉啊!
    3)自由行使大家更了解和更懂得互相遷就
    4)無錯!
    5)係啊, 佢地著到好靚出街架, 佢地好注重外表!
    6)係啊, 真係行到腳軟都未行哂, 所以要重點行
    7)jr站有厠所的確好,雖然都係差少少, 但比在香港無可能,因為人民既公德教育唔得! 淨係九鐡啲厠所未行到都一陣味就....ur
    8)係啊 而且好多有圖畫
    9)那邊天氣比較乾,所以要帶啲夏桑菊日日飲至得!
    10)我也想自由行去去京都!
    [版主回覆12/11/2007 22:11:00]很多謝的留言,你的回應很詳盡,很可愛呀,希望你也快有機會去京都玩。

    回覆刪除