2007年12月25日 星期二

聖誕日火窩

十二月二十五日(星期二)


今日招呼老公舊同事來我家吃火窩,五時到七時用Wii睇我地去京阪神的相片。然後由七時吃到九時,再玩Wii到十一時半,真係玩得好開心!


預備火窩物料




 



吃火窩,番茄薯仔湯底



好多嘢食,只吃剩少少牛肉,雞肉和魚



4 則留言:

  1. happy Girl:   ~啲野食好豐富!! 我都好仲意打邊爐架!! 成班人一齊打邊爐好開心,仲玩埋wii...真係玩完再食都得!!!    ~你好有心機一條條"穿"起啲蝦...我冬至都係同屋企打邊爐,但就無"穿"起啲蝦...因為懶囉!! 但我三妹就有煲薯仔蕃茄湯做湯底...未打邊爐就已經飲咗碗湯喇!!!哈哈!!  比三妹話我偷步食飯...哈哈!!!
    [版主回覆12/26/2007 13:07:00]唔單止"穿"起啲蝦 , 我仲清埋D蝦腸!

    回覆刪除
  2. 好豐富呀.!! 咁冬打邊爐真係好正, 玩 wii 可以做下運動.!!
    [版主回覆12/26/2007 21:40:00]打邊爐係好正,大家食到好飽,玩Wii可以keep fit和一班人一齊玩開心D!

    回覆刪除
  3. 睇見就想食!
    [版主回覆12/28/2007 00:12:00]yes, I love hot pot !

    回覆刪除
  4. 我都好鍾意打邊爐呀!
     
    仲有wii玩,真開心哩!
    [版主回覆12/29/2007 00:52:00]Yes, very happy when there is a gathering.

    回覆刪除