2007年12月24日 星期一

平安夜自家煮

十二月二十四日(星期一)


今日不用上班,婚後修心養性,我們愛靜,不愛出街,所以今日會匿埋屋企,煮吓野食。下午老公就陪老爺覆診。


午餐有芽菜炒蛋、肉絲、蝦仁



灼菜心



 


通心粉



 



晚餐有番茄薯仔牛肉湯,好清甜



草菇炒肉絲蝦仁



磨菇蒜蓉豬扒



普通一餐慶祝平安夜



還煲了紅豆沙湯丸,第一次整湯丸,用糯米粉加熱水猜粉便成,好好玩呀,老公話想食有心的湯丸,但係我唔識整黑芝麻湯丸呀。下次啦,等我鑽研一下吧!



8 則留言:

  1. 你識自己搓湯丸再想整有餡的就容易啦!去買d芝麻餡番黎(我通常在上海雜貨鋪買),買番黎的芝麻餡多數會係一塊塊的,按你自己所需取出適量放入已搓好的湯丸內,搞掂!!
    [版主回覆12/25/2007 23:55:00]多謝你的suggestion,餡是否黑芝麻呢? 等我下次去上海雜貨鋪買,但其實好少上海雜貨鋪 ,好唔方便呀。

    回覆刪除
  2. (Empty)
    [版主回覆12/25/2007 23:55:00]Merry Christmas, the picture is very beautiful.

    回覆刪除
  3. happy girl:   ~你老爺無事嗎?? 要去覆趁....!!    ~你好有心機煮飯,我同男朋友都喜歡靜架!! 但我懶煮飯,都會出去食!! Now,我返咗媽咪屋企...又係成日出街食,你知喇!! 係加拿大行一陣街,或者出去買一樣野都需要好長時間...所以,都無時間煮飯...哈哈!! 我媽咪又係依個時候生日..所以,同媽咪食餐好!! 而且係媽咪屋企我自己煮,媽咪一定幫下手!! 所以,都唔健康..出去食食食!!   ~如果整湯丸,你可以試下用花生漿做餡...先!! 掌握skill 先整芝麻湯丸!! 聖誕快樂!
    [版主回覆12/26/2007 13:13:00]老爺身体一向不太好,他吸煙的,今次係作定期覆診,遲D還要作檢查。
    下次整,我想落花生粒作餡,因我不喜歡食花生醬。

    回覆刪除
  4. happy girl:   下面個message打得唔清楚....其實,我想話...如果係媽咪屋企自己煮野食.媽咪一定幫手,我又唔想媽咪周圍"欲"...所以,都係出街食飯...因此會唔健康!!
    [版主回覆12/26/2007 13:09:00]出街食飯都好開心,不過有時係屋企食都比較健康。

    回覆刪除
  5. 個草菇炒肉絲蝦仁同磨菇蒜蓉豬扒好好味咁呀。叻女
    [版主回覆12/26/2007 20:30:00]多謝到訪和讚賞!

    回覆刪除
  6. 無錯, 結咗婚真係鍾意係屋企靜靜地, 出面實在太多人 無咩特別都唔出去!
    [版主回覆12/28/2007 00:08:00]yes, it is good to relax at home during holidays.

    回覆刪除
  7. 幾好喎, 兩個人靜靜地過平安夜!
    [版主回覆12/29/2007 00:50:00]真係好靜呀,但又好簡單舒服!

    回覆刪除
  8. 你老爺要去覆診,佢無事呀!
     
    你真係好老婆呀!節日都留o係屋企煮飯比老公食,一到假期,我就收爐,唔整o野食嘞!
    [版主回覆12/29/2007 00:49:00]你就好啦,唔使煮,出街食。

    回覆刪除