2007年8月17日 星期五

又到星期五

八月十七月(星期五)  晴


好不容易又捱到星期五。


今日午膳去「大家樂」食,都唔錯,比「大快活」好味。今日去「大家樂」因有位,我想午飯無乜所謂,有得食就算,所以平日多數去人少D的「大快活」。


今日股市好像過山車,不過我無乜買股票,希望可以趁低買,但又不敢,所以只有觀望。


今日在公司自學新嘢,很辛苦,令人氣餒。不過有人工又有嘢學就算啦,但公司未能給予合適和足夠的training和時間,所以有壓力,唔開心!現在只係開始,還有漫漫長路!



老公的义燒五寶飯和可樂



我的海鮮天使麵和中湯





 


4 則留言:

  1. 我剛剛看完你的資料,我發覺你很會煮菜,而且買相一流,我要好好跟你學習…

    回覆刪除
  2. 你附近有大快活,又有大家樂,真係多選擇! 其實lunch都可以好簡單,食得飽就算吧! 

    回覆刪除
  3. Polly, Thanks for your message. 過獎呀,其實我都係學吓、試吓!有時好頭痛唔知煮乜!

    回覆刪除
  4. ChanC9, 附近還有美心,但選擇唔多!

    回覆刪除