2007年8月25日 星期六

Triple O

八日二十四日  (星期五)   晴


今日lunch 去Pacific Place 地庫的 The Great內的Triple O吃有名的多汁漢堡飽。一個Original Burger Set 包一杯汽水、一個漢堡飽和一杯薯條,盛惠$51。Lunch Time 時這裏擠滿了人。漢堡飽果然多汁好味、薯條也很脆,連少少薯皮,所以更好食。


老細今天開始放假一星期,少了壓力,下星期我要努力自學新嘢,今日六時半放工,真開心!去了書局看旅遊書和烹飪書。


八時半到奶奶家吃,有美味餸菜,包括有湯、紅腸、雞翼、蒸魚、酸菜炒牛栢葉和荷蘭豆炒蝦仁火腿。



Triple O Original Burger Set



是不是很多汁?




好味的晚餐




7 則留言:

  1. Triple O, 我吃過幾次但每次都食吾晒, Expensive Burger it is! But taste good! 試過一次想加cheese但要加$10所以冇要到, 但我是比較喜歡Cheese Burger的.所以都是M記啱我多D喇!!!

    回覆刪除
  2. 原來 pacific place 有一間 triple O? 我公司都幾近 pacific place 架..........在第幾期架..?? 價錢都唔平, 但我會想去試下.!!

    回覆刪除
  3. Cat, I like original burger. Yes, it is very expensive. And it is very big. Cherly, If you work next Pacific Place, you can try it during lunch time.  But you better go there before 12:30p.m.

    回覆刪除
  4. 我都想試o下Triple O 呀!

    回覆刪除
  5.  ChanC9,如果未試,可以試吓。有D人話Mos burger好D, 有D人話Triple O is the best, 我未試過Mos burger, 所以不能比較,一份錢一份貨。但以Macdonald的價錢比,其實Macdonald都幾好味和經濟!

    回覆刪除
  6. Little Bunny, Next time, if you have chance, please try !

    回覆刪除