2007年8月29日 星期三

La Bons Cafe

八月二十九日 (星期三) 晴


今日終於有機會去試La Bon Cafe的午餐。我們一行十四人去食,很高興。這餐廳的牛扒唔錯,甜品也很好味,今日我們試了「心太軟」,真係好好味。價錢也不貴,一個牛扒餐,盛惠$68,不用加一,甜品另計。La Bon Cafe 就在灣仔船街。要訂位的。


我的牛扒餐



老公的羊扒餐





8 則留言:

  1. 幾好咁喎...  我老公好鍾意食心太軟架...

    回覆刪除
  2. 呢間餐廳我都去過幾次, 食物都ok啦, 要睇下你點邊樣... 不過有時覺得太嘈, 冷氣唔夠, 訂咗位都要等......

    回覆刪除
  3.  

    Can, Thanks for your message. 牛扒好食,但魚一般喔!
     
    麗達 , 心太軟好食,但很肥,我地share食。
     

    回覆刪除
  4. 我想食個牛扒餐...好似好掂喎.....

    回覆刪除
  5. 哇,咁多人去食晏?? 你和老公係同一間公司做嘢架?? 點解唔影埋其他食物呀?? 我又肥番2磅喇,一啲都唔夠瘦呀 

    回覆刪除
  6. thank you for visiting our blog ar, We have book the Swissotel Osaka where near to namba, you can go to their website and see whether you like or not...

    回覆刪除
  7. 咁又幾抵喎~~下次我都要試試

    回覆刪除
  8. ChanC9, Yes, my husband and I are colleaques. Our secretary organized this lunch activity for us and we have 14 people joined. It is very difficult to keep fit. I did not lose weight after one's week on diet. So poor !! 小情、王子華 : Yes, it is good. Please try it if you have a chance. Polly and Raymond : Thanks for your message. I will check it out.

    回覆刪除